Γενικοί όροι
Αυτοί οι ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ρυθμίζουν την απόκτηση αντικειμένων μέσω της ιστοσελίδας https://lolinashop.com που λειτουργεί από την LOLINA BY CAROLINA ORTS, S.L. (στο εξής: LOLINA) και αποσκοπούν στον καθορισμό των δικαιωμάτων και των υποχρεώσεων που διέπουν τη σύμβαση πώλησης μεταξύ του πελάτη και της LOLINA.
Τα δικαιώματα των καταναλωτών καλύπτονται από τους νόμους και άλλους κανονισμούς που σχετίζονται με την προστασία των καταναλωτών της χώρας συνήθους διαμονής του Πελάτη. Ως εκ τούτου, μεταξύ άλλων, οι προθεσμίες που σχετίζονται με τη νομική εγγύηση του άρθρου και εκείνες που σχετίζονται με τα τεκμήρια μη συμμόρφωσης που αντικατοπτρίζονται στους παρόντες Γενικούς Όρους ισχύουν μόνο για παραδόσεις παραγγελιών που πραγματοποιούνται στην Ισπανία. Για παραγγελίες που πραγματοποιούνται μέσω του ιστότοπου και παραδίδονται εκτός Ισπανίας, οι διαφορετικοί όροι και προϋποθέσεις που προβλέπονται στην οδηγία (ΕΕ) 2019/771 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 20ής Μαΐου 2019, σχετικά με ορισμένες πτυχές των συμβάσεων για τις πωλήσεις αγαθών, την τροποποίηση του κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 2017/2394 και της οδηγίας 2009/22/ΕΚ και την κατάργηση της οδηγίας 1999/44/ ΕΚ, καθώς και, κατά περίπτωση, την εφαρμοστέα κρατική νομοθεσία.
Η LOLINA, σύμφωνα με τον νόμο 34/2002, της 11ης Ιουλίου, για τις υπηρεσίες της κοινωνίας της πληροφορίας και του ηλεκτρονικού εμπορίου, ενημερώνει τον πελάτη ότι:
§ Η εταιρική ονομασία είναι: LOLINA BY CAROLINA ORTS, S.L.
§ Ο κωδικός φορολογικής ταυτότητας (C.I.F.) είναι B40565301.
§ Η έδρα της εταιρείας είναι: οδός της Πιναντέτας S/N του δήμου Quart de Poblet (Βαλένθια), C.P. 46930, Ισπανία.
§ Πρόκειται για εταιρεία εγγεγραμμένη στο εμπορικό μητρώο της Βαλένθιας, σελίδα V-186769, τόμος 10642, φύλλο 191.
Οι παρόντες Γενικοί Όροι συντάσσονται σύμφωνα με τις διατάξεις της οδηγίας (ΕΕ) 2019/771 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 20ής Μαΐου 2019, σχετικά με ορισμένες πτυχές των συμβάσεων πώλησης αγαθών, του νόμου 7/1996, της 15ης Ιανουαρίου, για την οργάνωση του λιανικού εμπορίου, του νόμου 7/1998, της 13ης Απριλίου, για τους γενικούς όρους σύναψης συμβάσεων, του νόμου 34/2002, της 11ης Ιουλίου, για τις υπηρεσίες της πληροφοριακής κοινωνίας και του ηλεκτρονικού εμπορίου, του βασιλικού νομοθετικού διατάγματος 1/2007, της 16ης Νοεμβρίου, για την έγκριση του αναθεωρημένου κειμένου του γενικού νόμου για την προστασία των καταναλωτών και των χρηστών και άλλων συμπληρωματικών νόμων, του νόμου 16/2011, της 24ης Ιουνίου, για την καταναλωτική πίστωση, και των λοιπών πολιτικών και εμπορικών κώδικων και κανόνων εφαρμογής.
Το ηλεκτρονικό κατάστημα απευθύνεται αποκλειστικά σε τελικούς καταναλωτές – φυσικά ή νομικά πρόσωπα που ενεργούν εκτός της εμπορικής, επιχειρηματικής, επαγγελματικής ή επαγγελματικής τους δραστηριότητας (εφεξής "ο Πελάτης"). Μόνον οι καταναλωτές μπορούν να διεκδικήσουν τα δικαιώματα που αναφέρονται στις παρούσες Γενικές Όρους και Προϋποθέσεις και άλλα δικαιώματα που αναγνωρίζονται από τη νομοθεσία για την προστασία των καταναλωτών.
Οι παρόντες Γενικοί Όροι δεν εφαρμόζονται στην αγορά και πώληση προϊόντων της μάρκας LOLINA μέσω άλλων ηλεκτρονικών ή φυσικών καταστημάτων.
I. ΔΙΑΔΙΚΑΣΊΑ ΑΓΟΡΆΣ ΚΑΙ/Ή ΠΡΌΣΛΗΨΗΣ
Για να πραγματοποιήσετε οποιαδήποτε αγορά στον ιστότοπο της LOLINA είναι απαραίτητο ο Πελάτης να είναι τουλάχιστον 18 ετών και να συνδεθεί ή να δημιουργήσει νέο λογαριασμό ως πελάτης, συμπληρώνοντας το έντυπο που εμφανίζεται στην καρτέλα “Εισήλθε στον λογαριασμό σου” του ιστότοπου (Δεν το καταλαβαίνεις? Φτιάξε ένα εδώ) ή προτού ολοκληρωθεί η διαδικασία αγοράς του ή των επιλεγμένων ειδών, συμπληρώνοντας το έντυπο που θα εμφανιστεί. Μέσω του εν λόγω εντύπου θα συλλέγονται τα δεδομένα με τις απαραίτητες πληροφορίες για την πρόσληψη. Τα στοιχεία ταυτότητας του Πελάτη πρέπει να είναι πλήρη, ακριβή και αληθινά. Επίσης, για να ολοκληρώσει τη διαδικασία εγγραφής, ο Πελάτης θα πρέπει να συναινέσει ρητά στην επεξεργασία των δεδομένων που παρέχεται με την αποδοχή της Πολιτικής Απορρήτου και Cookies της LOLINA, αφού ενημερωθεί για τα δικαιώματά του.
Η πραγματική αγορά των ειδών που προσφέρονται στην ιστοσελίδα της LOLINA συνεπάγεται αναγκαστικά την αποδοχή των Γενικών Όρων που αναφέρονται εδώ, καθώς και την αποδοχή των Ειδικών Όρων που ενδέχεται να ισχύουν για την αγορά ορισμένων ειδών και οι οποίες επίσης γνωστοποιούνται στον Πελάτη πριν από την αγορά.
Η γλώσσα που χρησιμοποιείται για τη σύμβαση είναι η ισπανική.
Ο Πελάτης θα λάβει την Επιβεβαίωση Παραγγελίας, καθώς και, ενδεχομένως, το τιμολόγιο αγοράς, στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχει δώσει στην LOLINA στην ενότητα Προσωπικές πληροφορίες” του λογαριασμού του. Μόλις συνδεθεί στην ιστοσελίδα, ο Πελάτης ενημερώνεται ότι θα έχει στη διάθεσή του στο τμήμα της ιστοσελίδας που ονομάζεται "Ο λογαριασμός σας" το ιστορικό παραγγελιών και τα στοιχεία.
Η LOLINA μπορεί να τροποποιήσει το περιεχόμενο των παρόντων Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων ανά πάσα στιγμή. Η τροποποίηση των Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων δεν επηρεάζει τις αγορές προϊόντων που πραγματοποιήθηκαν πριν από την τροποποίηση.
II. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΊΕΣ ΜΕ ΤΟ LOLINA
Η επικοινωνία του Πελάτη με την LOLINA μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ακόλουθη διεύθυνση: info@lolinashop.com.
III. ΆΡΘΡΑ
Τα προϊόντα που προσφέρονται και τα κύρια χαρακτηριστικά τους εμφανίζονται στον ιστότοπο, με κάθε προϊόν να περιέχει τη δική του περιγραφή και φωτογραφίες.
Η LOLINA διατηρεί το δικαίωμα να αποφασίζει ποια είδη προσφέρονται στους πελάτες. Έτσι, η LOLINA μπορεί, ανά πάσα στιγμή, να προσθέσει νέα προϊόντα για πώληση μέσω της ιστοσελίδας ή να αποσύρει από την πώληση οποιοδήποτε προϊόν, εκτός από εκείνα που αφορούν ειδικές προσφορές ορισμένης διάρκειας.
Η LOLINA προσπαθεί ανά πάσα στιγμή να διασφαλίζει τη διαθεσιμότητα όλων των προϊόντων που πωλούνται μέσω της ιστοσελίδας. Ωστόσο, σε περίπτωση που οποιοδήποτε από τα παραγγελθέντα αντικείμενα, λόγω εξαιρετικών περιστάσεων, δεν είναι διαθέσιμο, ο Πελάτης ενημερώνεται για την έλλειψη διαθεσιμότητας και την ακύρωση της παραγγελίας, με συνέπεια την επιστροφή του συνολικού ποσού που είχε καταβάλει ο Πελάτης για την αγορά, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση.
IV. ΤΙΜΈΣ. ΈΞΟΔΑ ΚΑΙ ΦΌΡΟΙ
Οι τιμές (PVP) των ειδών που διατίθενται στον ιστότοπο της LOLINA εκφράζονται σε ευρώ και, όπου απαιτείται, αναφέρεται ρητά αν υπόκεινται σε προσφορά. Οι τιμές των ειδών, με εξαίρεση τις προωθητικές πωλήσεις ορισμένης διάρκειας, μπορούν να μεταβληθούν ανά πάσα στιγμή. Οι αλλαγές στην τιμή δεν θα επηρεάσουν τις παραγγελίες που έχουν ήδη γίνει.
Για πακέτα ή παρτίδες ειδών, αναφέρεται τόσο η τιμή του πακέτου όσο και η τιμή μονάδας των παραγγελιών που το αποτελούν.
§ Οι τιμές που αναφέρονται περιλαμβάνουν τον ΦΠΑ.
§ Τα έξοδα αποστολής: Αν υπάρχουν, θα βαρύνουν τον πελάτη. Οι αποστολές πραγματοποιούνται στην ισπανική χερσόνησο, τις Βαλεαρίες, τα Καναρία νησιά, τη Γαλλία, την Ιταλία, τη Γερμανία και την Πορτογαλία. Το κόστος των αποστολών θα είναι:
- 5,00 € για αποστολές στην χερσόνησο ή την Πορτογαλία κάτω των 30 €. Οι αποστολές αγορών άνω των 30€ είναι δωρεάν για τον πελάτη.
- 8,00 € για αποστολές στις Βαλεάρες.
- 23,00 € για αποστολές στα Κανάρια Νησιά.
- 12,00 € για αποστολές στη Γαλλία.
- 12,00 € για αποστολές στην Ιταλία.
- 10,00 € για αποστολές στη Γερμανία.
Σε κάθε περίπτωση, το συνολικό ποσό που πρέπει να καταβληθεί για την αγορά, συμπεριλαμβανομένης τόσο της τιμής του αντικειμένου (ΦΠΑ συμπεριλαμβανομένου) όσο και του κόστους αποστολής του, θα ενημερώνεται στον Πελάτη κατά τη διαδικασία ηλεκτρονικής αγοράς πριν από την τυπική αποδοχή του.
Σε περιόδους OUTLET και REBAJAS λόγω της ποσότητας των παραγγελιών και των αποστολών μπορεί να καθυστερήσει η παράδοση.
V. ΠΛΗΡΟΦΟΡΊΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΆΔΟΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΊΑΣ
ΑΠΟΣΤΟΛΈΣ
§ Οι αποστολές πραγματοποιούνται από ανεξάρτητο μεταφορικό γραφείο στην διεύθυνση που ορίζεται από τον πελάτη κατά τη στιγμή της σύμβασης.
§ Οι συνήθεις χρόνοι αποστολής είναι 1 έως 4 εργάσιμες ημέρες από την επιβεβαίωση της παραγγελίας από την LOLINA, εκτός από τα χειροποίητα προϊόντα.
§ Οι παραδόσεις πραγματοποιούνται εντός 1 έως 5 εργάσιμων ημερών, από Δευτέρα έως Παρασκευή, από τη στιγμή της αποστολής. Σε κάθε περίπτωση εξαιρούνται οι εθνικές και περιφερειακές αργίες του τόπου προορισμού της παραγγελίας.
§ Η συνήθης προθεσμία αποστολής των χειροποίητων προϊόντων, λόγω της προετοιμασίας τους, είναι 5 εργάσιμες ημέρες από την επιβεβαίωση της παραγγελίας από την LOLINA. Σε περίπτωση καθυστέρησης της αποστολής, ο Πελάτης θα ενημερώνεται, αλλά σε καμία περίπτωση η ημερομηνία παράδοσης δεν θα είναι μεγαλύτερη από 30 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία αγοράς.
Οι αποστολές εκτός της ηπειρωτικής Ισπανίας, των Βαλεαρίων Νήσων, των Καναρίων Νήσων, της Γαλλίας, της Ιταλίας, της Γερμανίας και της Πορτογαλίας δεν μπορούν να πραγματοποιηθούν παρά μόνο με ρητή επιβεβαίωση της LOLINA.
Με την επιφύλαξη των ανωτέρω, οι προθεσμίες παράδοσης ποικίλλουν ανάλογα με τα είδη, τις μετρήσεις και την επαρχία παράδοσης. Εξαιρετικά, σε περίπτωση πληθυσμών που βρίσκονται μακριά από μεγάλους αστικούς πυρήνες ή με πληθυσμό μικρότερο των 5000 κατοίκων, η παράδοση μπορεί να καθυστερήσει από 3 έως 5 ημέρες. Τα προϊόντα παραδίδονται εντός της συμφωνημένης προθεσμίας, εκτός εάν ο πελάτης επιθυμεί και δηλώνει επίσημα ότι τα προϊόντα παραδίδονται αργότερα από την προβλεπόμενη ημερομηνία. Εάν ο Πελάτης επιθυμεί να πραγματοποιήσει οποιαδήποτε τροποποίηση της ημερομηνίας παράδοσης της παραγγελίας του, θα πρέπει να ενημερώσει την LOLINA πριν από την αποστολή της παραγγελίας του, στέλνοντας ηλεκτρονικό μήνυμα στην ακόλουθη διεύθυνση: παρακολούθησηlolinashop.com.
Το μεταφορικό γραφείο που έχει αναλάβει την παράδοση θα επικοινωνήσει εκ των προτέρων με τον πελάτη για να συμφωνήσει. Σε περίπτωση διαφωνίας με το πρακτορείο μεταφορών, ο πελάτης μπορεί να επικοινωνήσει με την LOLINA στέλνοντας ένα ηλεκτρονικό μήνυμα στη διεύθυνση: παρακολούθησηlolinashop.com.
Μερικές φορές, για λόγους που δεν μπορούν να αντιμετωπιστούν από την LOLINA, η προθεσμία παράδοσης μπορεί να καθυστερήσει από την προβλεπόμενη ημερομηνία παράδοσης. Στην περίπτωση αυτή, ο Πελάτης ενημερώνεται και έχει τη δυνατότητα να ακυρώσει την παραγγελία και να λάβει το ποσό που έχει καταβάλει χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση. Η επιστροφή πραγματοποιείται με την ίδια μέθοδο πληρωμής που χρησιμοποιεί ο Πελάτης. Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να κατηγορηθεί η LOLINA για μη τήρηση των προθεσμιών παράδοσης, εφόσον η παράδοση δεν έχει καθυστερήσει από δική της βούληση ή αιτία ή εάν ο πελάτης δεν μπορεί να εντοπιστεί με τα στοιχεία που παρέχει.
Με την επιφύλαξη των δικαιωμάτων που παρέχονται στους καταναλωτές από την ισπανική νομοθεσία, η LOLINA δεν θα είναι υπεύθυνη για καθυστερήσεις ή αποτυχίες στην αποστολή και παράδοση των ειδών όταν υπάρχουν ακραίες καταστάσεις που προκαλούν την αδυναμία εκτέλεσης των παραδόσεων και διαταράσσουν ή διακόπτουν την κανονική λειτουργία των δημόσιων υπηρεσιών, των υποδομών και των δικτύων επικοινωνίας και/ή την κυκλοφορία αγαθών και προσώπων, όπως πράξεις πολιτικού σοκ, φυσικές καταστροφές, κρίσιμες συνθήκες υγείας ή οποιοδήποτε άλλο εξαιρετικό παράγοντα.
Η παραγγελία θεωρείται παραδοθείσα από τη στιγμή που ο μεταφορέας έχει παραδώσει το πακέτο στον Πελάτη.
ΈΛΕΓΧΟ ΕΜΠΟΡΕΥΜΆΤΩΝ
Η κατάσταση των παραλαμβανόμενων ειδών πρέπει να ελέγχεται από τον πελάτη κατά την παράδοση.
Εάν ο Πελάτης διαπιστώσει ότι το εμπόρευμα έχει φθάσει χτυπημένο ή με ορατές ζημιές στην εξωτερική συσκευασία του, πρέπει να το δηλώσει στο δελτίο παράδοσης του πρακτορείου μεταφορών και, εάν στη συνέχεια διαπιστώσει ότι το προϊόν παρουσιάζει έλλειψη συμμόρφωσης, μπορεί να επικοινωνήσει με την LOLINA, με σκοπό την επίλυση του προβλήματος, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: info@lolinashop.com.
Εάν οι ζημίες δεν κοινοποιηθούν εντός 48 ωρών από την παράδοση, η LOLINA δεν μπορεί να υποβάλει καμία αξίωση στο πρακτορείο μεταφοράς, οπότε, με την επιφύλαξη των δικαιωμάτων σας ως καταναλωτή που θα διαφυλάσσονται πάντα, η LOLINA ευχαριστεί τον πελάτη που ενημερώνει εντός της προαναφερθείσας προθεσμίας των 48 ωρών και ζητεί επίσης από τον πελάτη να τραβήξει φωτογραφίες της κατάστασης του προϊόντος, των κουτιών και των ετικετών της εταιρείας ταχυδρομείου. Αυτές οι εικόνες, μαζί με το δελτίο παράδοσης στο οποίο έχει καταγραφεί η επίπτωση, θα χρησιμεύσουν ως αποδεικτικά στοιχεία για να μπορέσουμε να κάνουμε τις διάφορες αξιώσεις.
Εάν ένας τρίτος πλην του Πελάτη υπογράψει την παραλαβή των εμπορευμάτων για λογαριασμό του Πελάτη, είναι σημαντικό να ενημερωθεί από τον Πελάτη ο παραλήπτης ότι τα εμπορεύματα πρέπει να ελέγχονται κατά την παράδοση και να καταγράφεται η ύπαρξη ζημιών στο δελτίο παράδοσης με τον τρόπο που αναφέρεται παραπάνω.
Εάν οι ζημίες στην συσκευασία του αντικειμένου δεν εμφανίζονται στο δελτίο παράδοσης και δεν κοινοποιούνται, η LOLINA δεν μπορεί να υποβάλει τις σχετικές αξιώσεις στην Υπηρεσία Μεταφορών σχετικά με την επίδραση που εκδήλωσε ο Πελάτης, ούτε θα γίνει δεκτή ευθύνη της LOLINA για τις ελλείψεις συμμόρφωσης του αντικειμένου που ο Πελάτης αποδίδει σε ελαττωματική μεταφορά.
Η LOLINA συμβουλεύει τον Πελάτη να διατηρήσει την αρχική συσκευασία της παραγγελίας μέχρι να βεβαιωθεί ότι βρίσκεται σε τέλεια κατάσταση και ότι ταιριάζει με την αγορά που πραγματοποιήθηκε. Επίσης, ο Πελάτης συνιστάται να διατηρήσει την αρχική συσκευασία των ειδών σε περίπτωση που θέλει να αποσυρθεί εντός της νόμιμης προθεσμίας.
Εάν ο Πελάτης έχει οποιοδήποτε άλλο είδος παράπτωσης που σχετίζεται με την παράδοση της παραγγελίας, όπως μπορεί να είναι η παραλαβή ενός μόνο αντικειμένου από πολλά που αποτελούν την παραγγελία ή ενός αντικειμένου διαφορετικού από αυτό που έχει αγοράσει, κλπ., θα πρέπει επίσης να το δηλώσει στο δελτίο παράδοσης και μπορεί να επικοινωνήσει, το συντομότερο δυνατό, με την LOLINA, με σκοπό την επίλυση της παράπτωσης, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: info@lolinashop.com.
ΕΊΔΑ. ΑΚΎΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΏΝ
§ Ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να ακυρώσει την παραγγελία του εφόσον δεν έχει αποσταλεί.
§ Είναι σημαντικό να σημειωθεί από τον Πελάτη ότι οι προθεσμίες αποστολής είναι 1 έως 4 εργάσιμες ημέρες από την επιβεβαίωση της παραγγελίας από τη LOLINA, με εξαίρεση τα χειροποίητα προϊόντα, τα οποία δεν μπορούν να ακυρωθούν από την επιβεβαίωση της παραγγελίας από τη LOLINA.
§ Εάν το προϊόν έχει ήδη φύγει από τις αποθήκες της LOLINA, δεν μπορεί να γίνει ακύρωση, αλλά ο Πελάτης θα έχει τη δυνατότητα να ασκήσει το δικαίωμά του να αποσυρθεί από τη σύμβαση σύμφωνα με τους νόμιμους όρους που αναφέρονται στην Πολιτική Επιστροφών των παρόντων Γενικών Όρων (βλέπε παρακάτω).
Εάν ο πελάτης επιθυμεί να ακυρώσει μια παραγγελία, μπορεί να το κάνει μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ακύρωσηlolinashop.com. Μετά την επεξεργασία της αίτησης, ο πελάτης θα λάβει έναν αριθμό ακύρωσης. Ο πελάτης συνιστάται να διατηρεί πάντα ένα αντίγραφο αυτού του αριθμού σε περίπτωση που υπάρξουν περαιτέρω ερωτήσεις σχετικά με την ακύρωση. Η επιστροφή της συνολικής τιμής που καταβλήθηκε από τον Πελάτη θα γίνει χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και μέσω της ίδιας μεθόδου πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε από τον Πελάτη κατά τη στιγμή της αγοράς, συμπεριλαμβανομένης της τελικής τιμής του αντικειμένου (ΦΠΑ συμπεριλαμβανομένου) και των εξόδων αποστολής.
VII. ΠΟΛΙΤΙΚΉ ΕΠΙΣΤΡΟΦΉΣ. ΑΛΛΑΓΉ ΓΝΏΜΗΣ. ΈΞΟΔΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΉΣ.
Το δικαίωμα υπαναχώρησης είναι η δυνατότητα του Πελάτη να ακυρώσει την αγορά που πραγματοποίησε, σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 68 και 102 και επόμενα και συναφών του Βασιλικού Νομοθετικού Διατάγματος 1/2007, της 16ης Νοεμβρίου, που εγκρίνει το αναθεωρημένο κείμενο του Γενικού Νόμου για την Προστασία των Καταναλωτών και των Χρήστων και άλλων συμπληρωματικών νόμων.
Ο Πελάτης έχει το δικαίωμα να αποσυρθεί από τη σύμβαση για περίοδο 28 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας, χωρίς να δηλώνει το λόγο και χωρίς να επιβαρύνεται με κανένα κόστος, εκτός από τα προβλεπόμενα στα άρθρα 107.2 και 108 του Βασιλικού Νομοθετικού Διατάγματος 1/2007, της 16ης Νοεμβρίου, που εγκρίνει το αναθεωρημένο κείμενο του Γενικού Νόμου για την Προστασία των Καταναλωτών και των Χρήστων και άλλων συμπληρωματικών νόμων, μεταξύ των οποίων τα έξοδα επιστροφής.
Η προθεσμία υπαναχώρησης επεκτείνεται έως τις 20 Ιανουαρίου 2022 για οποιοδήποτε αντικείμενο που έχει αγοραστεί μεταξύ 15 Νοεμβρίου 2021 και 28 Νοεμβρίου 2021, με αφορμή την προώθηση Black Friday.
Η υπαναχώρηση πραγματοποιείται υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
- Ο Πελάτης θα έχει 28 ημερολογιακές ημέρες για να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης από την παράδοση του προϊόντος, απλά κοινοποιώντας στην LOLINA την απόφασή του μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επιστροφέςlolinashop.com.
- Μετά την παραγγελία, η LOLINA δίνει την απόδειξη παραλαβής και παρέχει στον Πελάτη έναν αριθμό καταγραφής επιστροφής και, στη συνέχεια, προχωρά σε μια παραγγελία παραλαβής του προϊόντος στην ίδια διεύθυνση όπου παραδόθηκε, εκτός εάν ο Πελάτης δηλώνει την πρόθεση να στείλει το προϊόν για λογαριασμό του στην διεύθυνση που θα του κοινοποιηθεί από τη LOLINA και σύμφωνα με τις οδηγίες που θα του δοθούν.
- Ο Πελάτης πρέπει να επιστρέψει το αγαθό σε τέλεια κατάσταση και να διατηρήσει όλες τις ετικέτες του.
- Δεν γίνονται δεκτές οι επιστροφές χειροποίητων προϊόντων (ζινς και κοσμήματα) ή μάσκες, και όλα αυτά σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 103 παράγραφοι γ) και ε) του Βασιλικού Νομοθετικού Διατάγματος 1/2007, της 16ης Νοεμβρίου, για την έγκριση της αναθεωρημένης έκδοσης του Γενικού Νόμου για την Προστασία των Καταναλωτών και των Χρήστων και άλλων συμπληρωματικών νόμων σχετικά με τις εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης
- Ο πελάτης πρέπει να επιστρέψει το αντικείμενο στην αρχική του συσκευασία ή, εάν δεν το διαθέτει πλέον, σε άλλη συσκευασία που να εξασφαλίζει την κατάλληλη προστασία κατά τη διαμετακόμιση και να αποτρέπει την απώλεια ή τη βλάβη του. Σε περίπτωση που το αντικείμενο υποστεί ζημιά λόγω λανθασμένης ή ελαττωματικής συσκευασίας, ο πελάτης ενημερώνεται για το ποσό της απόσβεσης και αφαιρείται από το συνολικό ποσό που πρέπει να επιστραφεί.
- Η άσκηση της υπαναχώρησης δεν συνεπάγεται κανένα κόστος για τον πελάτη, αλλά θα πρέπει να καταβάλει τα άμεσα έξοδα επιστροφής των ειδών, τα οποία θα αφαιρεθούν από την επιστροφή. Τα εν λόγω έξοδα επιστροφής αντιστοιχούν στο ποσό των εξόδων αποστολής που αναφέρονται στο σημείο IV των παρόντων Γενικών Όρων.
- Η LOLINA θα επιστρέψει στον Πελάτη τα ποσά που έχει καταβάλει, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και, σε κάθε περίπτωση, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που η CECOTEC ενημερώθηκε για την απόφαση απόσυρσης. Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται με την ίδια μέθοδο πληρωμής που χρησιμοποίησε ο Πελάτης κατά την αγορά.
Το LOLINA δεν διαχειρίζεται αλλαγές μεγέθους. Σε περίπτωση που ο Πελάτης επιθυμεί να αγοράσει ένα άλλο μέγεθος από αυτό του προϊόντος που έλαβε, θα πρέπει να αποσύρει το προϊόν εντός 28 ημερών από την παράδοσή του και να αγοράσει εκ νέου το προϊόν με το επιθυμητό μέγεθος.
ΟΓΔΌΝΤΑ. ΕΓΓΎΗΣΗ
Όλα τα αντικείμενα μας που πωλούνται από την 1η Ιανουαρίου 2022 καλύπτονται από νομική εγγύηση τριών ετών από την ημερομηνία παράδοσης του αντικειμένου έναντι των ελλείψεων συμμόρφωσης, σύμφωνα με το Βασιλικό Νομοθετικό Διάταγμα 1/2007, της 16ης Νοεμβρίου, με το οποίο εγκρίνεται το αναθεωρημένο κείμενο του Γενικού Νόμου για την Άμυνα των Καταναλωτών και των Χρήστων.
Για τα αντικείμενα που αγοράστηκαν πριν από την εν λόγω ημερομηνία, η περίοδος νομικής εγγύησης είναι δύο έτη από τη στιγμή της παράδοσής τους και εφαρμόζεται, σε σχέση με τη νομική εγγύηση και την άσκησή της, ό,τι ορίζεται από τον Γενικό Νόμο για την Άμυνα των Καταναλωτών και Χρήστων στην έκδοση του πριν από τις τροποποιήσεις που εισήχθησαν από το Βασιλικό Διάταγμα Νόμος 7/2021, της 27ης Απριλίου.
Οι ακόλουθες προϋποθέσεις για την εγγύηση εφαρμόζονται στα προϊόντα που αγοράζονται από την 1η Ιανουαρίου 2022.
Εκτός εάν αποδειχθεί το αντίθετο, κάθε μη συμμόρφωση που προκύπτει εντός δύο ετών από την παράδοση του προϊόντος θεωρείται ότι υπήρχε ήδη κατά τη στιγμή της παράδοσης, εκτός εάν αυτή η υπόθεση είναι ασυμβίβαστη με τη φύση του προϊόντος ή τη φύση της μη συμμόρφωσης.
Εάν ο πελάτης διαπιστώσει ότι δεν συμμορφώνεται, η LOLINA θα διαχειριστεί τη συλλογή του και μόλις λάβει το προϊόν, η LOLINA θα το ελέγξει προσεκτικά. Εάν διαπιστωθεί ότι το αντικείμενο δεν ήταν σύμφωνο με τη σύμβαση, θα επικοινωνήσει με τον Πελάτη ενημερώνοντάς τον για την αντικατάσταση του με άλλο πανομοιότυπο αντικείμενο ή, σε περίπτωση έλλειψης αποθέματος, για την καταγγελία της σύμβασης με συνέπεια την επιστροφή του ποσού που είχε καταβληθεί από τον Πελάτη για την αγορά του προϊόντος. Η επιστροφή πραγματοποιείται χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και με την ίδια μέθοδο πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε για την αγορά. Σε κάθε περίπτωση διατηρούνται τα δικαιώματα που αναγνωρίζονται από την ισχύουσα νομοθεσία.
Για να κάνει χρήση της εγγύησης, ο Πελάτης μπορεί να επικοινωνήσει με την LOLINA μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου info@lolinashop.com και συνοδεύει το τιμολόγιο ή την απόδειξη αγοράς. Το προϊόν που αποστέλλεται στην LOLINA για τον έλεγχο της προέλευσης της έλλειψης συμμόρφωσης πρέπει να αντιστοιχεί στο προϊόν που αποστέλλεται από την LOLINA, να επισυνάπτεται το τιμολόγιο ή η απόδειξη αγοράς και πρέπει να είναι καλά συσκευασμένο και προστατευμένο. Εάν το προϊόν φθάσει στις εγκαταστάσεις της LOLINA με ζημιές που οφείλονται σε ανεπαρκή συσκευασία ή προστασία, η έλλειψη συμμόρφωσης ενδέχεται να μην καλύπτεται από την εγγύηση προς τον Πελάτη.
Η εγγύηση περιλαμβάνει τα έξοδα αποστολής και, ενδεχομένως, την αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος. Ο Πελάτης οφείλει να λάβει υπόψη του ότι η εγγύηση αυτή καλύπτει μόνο το κόστος της αρχικής διεύθυνσης παράδοσης της παραγγελίας, επομένως, για τη διαχείριση της εγγύησης, θα είναι ευθύνη του Πελάτη να μεταφέρει το αντικείμενο στην διεύθυνση στην οποία παραδόθηκε και, σε περίπτωση που είναι αδύνατο, θα πρέπει να αναλάβει το κόστος μεταφοράς που υπερβαίνει το κόστος της πρώτης παράδοσης.
Η εγγύηση του αντικειμένου ακυρώνεται για οποιαδήποτε ζημία ή ελάττωμα που δεν μπορεί να αποδοθεί στην LOLINA
• Ακατάλληλη χρήση και άλλες ζημιές που δεν οφείλονται στη φυσιολογική χρήση του προϊόντος.
• Καψίματα, κοψίματα, τριβές, ρυτίδες, σημάδια, γρατσουνιές ή άλλη ζημιά από ζώα ή από κακή χρήση του προϊόντος.
• Χρησιμοποίηση ή επαφή με χημικά προϊόντα (οξέα, διαλύτες, χρώματα, χρώματα, αμμωνία, λάστιχα ή άλλα προϊόντα μαλλιών), επεξεργασία με προϊόντα καθαρισμού που δεν είναι κατάλληλα.
• Χαλάρωση του χρώματος από την έκθεση του προϊόντος σε ηλιακές ακτίνες ή άλλες πηγές θερμότητας.
Η LOLINA δεν υποχρεούται να αποζημιώσει τον Πελάτη ή τρίτους για τις συνέπειες της κακής χρήσης του προϊόντος, είτε πρόκειται για άμεσες ή έμμεσες ζημίες, ατυχήματα που υπέστησαν άτομα, ζημίες σε περιουσιακά στοιχεία, απώλεια κέρδους ή διακοπή κέρδους.
Σε περίπτωση που η LOLINA έχει λάβει τα εμπορεύματα και διαπιστωθεί ότι το προϊόν δεν παρουσιάζει καμία έλλειψη συμμόρφωσης που να μπορεί να καλυφθεί από την εγγύηση, θα ενημερώσει σχετικά τον Πελάτη και ο Πελάτης θα επιβαρύνεται με τα έξοδα μεταφοράς που προκύπτουν από τη συλλογή και επιστροφή τους, τα ποσά των οποίων αντιστοιχούν σε αυτά που αναφέρονται στο τμήμα IV των παρόντων Γενικών Όρων.
IX. ΤΡΌΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΉΣ
Ο πελάτης μπορεί να επιλέξει μεταξύ των ακόλουθων τρόπων πληρωμής:
Πληρωμή με τραπεζική κάρτα ή PayPal: Η πληρωμή μπορεί να γίνει άμεσα μέσω της πύλης αγορών, καθιστώντας αποτελεσματική από τη στιγμή που ολοκληρώνεται η διαδικασία πληρωμής και το ποσό μεταφέρεται στο LOLINA BY CAROLINA ORTS, S.L., λαμβάνοντας απόδειξη της διαταγής.
X. ΥΠΟΣΤΉΡΙΞΗ ΠΕΛΑΤΏΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΊΕΣ
Για να κοινοποιήσετε οποιαδήποτε παράπονα, αξίωση ή επίδραση στην LOLINA, ο Πελάτης μπορεί να στείλει ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση info@lolinashop.com.
Σε περίπτωση οποιασδήποτε διαφωνίας ή σύγκρουσης σχετικά με τις παρούσες Γενικές Όρους και Προϋποθέσεις, και με σκοπό την επίτευξη φιλικής λύσης, ο Πελάτης μπορεί επίσης να απευθυνθεί στην ευρωπαϊκή πλατφόρμα επίλυσης καταναλωτικών διαφορών που παρέχεται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, στη διεύθυνση:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&Ing=Es
ΙΙ. ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΆ ΔΙΚΑΙΏΜΑΤΑ
Όλα τα δικαιώματα σχεδιασμού της ιστοσελίδας, κειμένων, γραφικών και άλλων περιεχομένων, διεπαφών, καθώς και επιλογής και διευθέτησης της ανήκουν στην LOLINA ή στους δικαιοδόχους της. Οποιαδήποτε μη εξουσιοδοτημένη χρήση από την LOLINA των υλικών αυτής της ιστοσελίδας, συμπεριλαμβανομένης της αναπαραγωγής, τροποποίησης, διανομής ή νέας δημοσίευσης απαγορεύεται αυστηρά, εκτός αν η LOLINA έχει δώσει την ρητή άδεια.